Παρασκευή, 21 Μαΐου 2010

Για τους υπαλλήλους της Βουλής


Βγάλανε λοιπόν οι βολεμένοι του κράτους και νότα διαμαρτυρίας. Και μας λένε εκτός των άλλων, πως ντρέπονται ακόμα και να πουν πως είναι υπάλληλοι της Βουλής. Ξέρετε κάτι κυρίες και κύριοι; Μας δουλεύετε ψιλό γαζί. Διότι αν εγώ έπαιρνα 16 μισθούς το χρόνο, πλήρεις τις υπερωρίες μου κάθε μήνα, σύνταξη στα 29 έτη εργασίας με το 100% του (παχυλού) μισθού μου και εφάπαξ 100-150.000 ευρώ, σιγά μην με ένοιαζε τι θα έλεγε ο άλλος για μένα. Άσε που το πιθανότερο είναι να έκανα παρέα μόνο με συναδέλφους μου. Έτσι, για να λέω τον πόνο μου σε κάποιον που μπορεί να με καταλάβει. Ή μήπως δεν είναι έτσι; Και αφήστε τις μ....ς για κεκτημένα δικαιώματα και αποδιοπομπαίους τράγους. Δεν είμαστε εμείς τα χαϊβάνια και εσείς οι έξυπνοι. Μόνο φροντίστε όταν θα τρελλαθεί ο κόσμος και θα θέλει να κάψει τη Βουλή, εσείς να την έχετε κοπανήσει.

1 σχόλιο: