Κυριακή, 14 Νοεμβρίου 2010

Κύριε Πρόεδρε της Δημοκρατίας


«Μέμφομαι όσους κάθονται στο σπίτι και λένε ότι δεν μπορούν να αλλάξουν τα πράγματα. Τους καλώ όλους να ψηφίσουν.Η δημοκρατία στην Ελλάδα κατακτήθηκε με σκληρούς αγώνες και με μεγάλη λαϊκή συμμετοχή. Η δημοκρατία χρειάζεται αγώνες. Δεν μπορείς να κάθεσαι στον καναπέ και να μιλάς για αγώνες».
Σωστά κύριε Πρόεδρε της Δημοκρατίας. Αλλά και εγώ ο οποίος δεν ψήφισα:
μέμφομαι όλους τους πολιτικάντηδες που μεταφράζουν την οργή της αποχής σε αδιαφορία, διότι έτσι τους συμφέρει
μέμφομαι όλους αυτούς τους κερατάδες που χρησιμοποίησαν τους απλούς αγωνιστές της ελευθερίας για το δικό τους συμφέρον
μέμφομαι όλους αυτους οι οποίοι με πιέζουν να ψηφίσω ώστε το άλλοθί τους να είναι ισχυρότερο όταν θα με εξοντώνουν οικονομικά, ηθικά, νοητικά
μέμφομαι όλους τους κλεφταράδες που χρησιμοποιούν επί δεκαετίες την ψήφο μου για να με κατακλέβουν χωρίς ποτέ να δίνουν λογαριασμό
μέμφομαι όλους τους απατεώνες που χρησιμοποιούν επί δεκαετίες την ψήφο μου ως άλλοθι για την δική τους ανικανότητα
μέμφομαι όλους τους εθνοσωτήρες που βγαίνουν κερδισμένοι από όλες τις εκλογικές αναμετρήσεις διότι είναι χαμαιλέοντες και εθισμένοι στην καρέκλα τους
μέμφομαι όλους αυτούς που μας κομματικοποιούν ώστε να μην έχουμε δική μας σκέψη
μέμφομαι όλους τους αλήτες που ποντάρουν στην αγωνία του απλού λαού και τον φλομώνουν στα ψέμματα προκειμένου να συνεχίσουν να υπάρχουν
μέμφομαι όλους αυτούς τους άχρηστους που μου στερήσανε τα όνειρα προκειμένου να με ελέγχουν
μέμφομαι όλους τους δοσίλογους και προδότες που με κάνουν να νιώθω ντροπή για την καταγωγή μου προκειμένου να μου δώσουν αυτοί την πατρίδα που θέλουν
μέμφομαι τον κάθε άχρηστο που με έφτασε στο σημείο να θέλω το παιδί μου να φύγει από τον τόπο του προκειμένου να νιώσει ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Κύριε Πρόεδρε της Δημοκρατίας
Μέμφομαι εσάς προσωπικά, διότι από τη θέση σας αντί να εγκαλείτε τους "πολιτικούς" στην τάξη, καλείτε τους πολίτες σε μια κάλπη χωρίς ουσία.
Ένας οργισμένος πολίτης που δεν ήθελε και δεν τα τα έφαγε μαζί τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου